החל עידן השיווק המקצועי

אני בא מרקע של הנדסת תעשייה וניהול והעניין שלי בעולם האינטרנט החל דווקא מהכיוון העסקי. המודל לפיו נבנתה דרונט בתחום בניית אתרים התבסס ברובו על שיווק אינטרנטי עוד בתקופה שלא היה למושג הזה שם.

מזה שנים אני מדבר עם לקוחותינו על המשמעות העיסקית של שימוש נכון במדית האינטרנט ומזה שנים רק מעטים הסכימו להקשיב לי ולשמוע. בהסתכלות על דרונט כחברת בניית אתרים, רוב הלקוחות העדיפו לדבר על עיצוב האתר, צבעים קונספט עיצובי וכדומה. מעטים היו אלו שבחנו את תהליך בניית האתר בראייה שיווקית גלובלית המדברת על מטרות מדידות ושיפור ביצועי העסק.

והנה עתה, השינוי המיוחל הגיע.

אולי זה בעקבות הכניסה המסיבית של גוגל לשוק הישראלי, אולי בעקבות המיתון שחייב אנשים להתחיל לחשוב אחרת ואולי בעקבות הבשלות והנסיון המצטבר של מנהלי האתרים, מה שלא תהיה הסיבה – נראה לי שאפשר להכריז "השיווק באינטרנט הגיע" והוא גם עומד להשתקע.

דרונט פועלת מזה שנים כמשווקת ברמה הבינלאומית עבור אתרים כגון www.jamesallen.com וגופים ישראליים כמו בינלאומיים אולם לאחרונה, בעקבות הביקוש הגובר החלנו לספק שירותים אלו גם בישראל. עם הלקוחות של דרונט בארץ נמנעים שמות כמו דר' אבי וינברג www.dr-weinberg.com מנתח פלסטי בעל שם עולמי ועוד הרבה שמות מוכרים . אני מקווה שקוראי בלוג זה ימצאו פה מידע מעניין, רלוונטי ועדכני שיסייע להם בקידום עסקיהם ושיפור השורה התחתונה.

אני אישית אקפיד לעדכן בכתבות מקרו על התעשייה, ולכל 1622 לקוחות דרונט העסקיים (ברגע זה) איחולים מיוחדים.

אליק

Leave a Reply